De voorbereiding - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Herman Avest - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Herman Avest - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Herman ter Avest

Blijf op de hoogte en volg Herman

06 April 2015 | Nederland, Nijverdal

Over minder dan vijf weken vertrekken wij met z'n vieren naar Las Vegas om vandaaruit een roadtrip te maken op de motor. We hebben bij Eaglerider twee Harleys gehuurd en twee Indians. Wij zullen reisverslagen met foto's plaatsen op deze site. De motortrip loopt via route 66 naar de bekende natuurparken zoals de Grand Canyon, Monument Valley, Arches en Canyonlands, Capitol Reef, Bryce Canyon en Zion NP. We sluiten af in Las Vegas met de verjaardag van Renee.
Een droom gaat in vervulling. Herman, Jorike, Renee en Wencke.

• 06 April 2015 - 13:46

Jan Hekman (Long Tall John):

Laten wij dan maar eens als eerste reageren.
    Herman, Jorike, Renee en Wencke als het zo ver is heel veel motor plezier en een goede reis gewenst in The West.
    Herman prachtig dat je dit met zijn dochters kan doen.

Hartelijke groet vanuit Sydney Australïe

Rineke en Jan

• 06 April 2015 - 15:04

Bert Van Wingerden:

Fantastisch Herman om dit met je dochters te gaan doen. Jullie alle vier heel veel plezier. En meiden: let een beetje op je vader ;-)

• 06 April 2015 - 16:45

Jan En Janni:

Wij wensen jullie een hartstikke mooie motorreis toe. Bijzonder istie al vanwege de samenstelling. Gaan jullie volgen. En: de gepoetste kant boven houden !!!!

• 06 April 2015 - 22:54

Big A:

Hé USA devils, maak er een prachtige reis van. Ik weet zeker, gezien de route, dat het onvergetelijk wordt. Heel veel plezier

• 07 April 2015 - 16:16

Annelies:

Ha lieverds!

Wauw, eindelijk is het dan bijna zover! Hoe bijzonder is het dat je als vader met je 3 mooie dochters een motorreis gaat maken in Amerika.....ik vraag me in dit geval wel af wie er nou eigenlijk op wie moet gaan passen

• 07 April 2015 - 16:18

Marianne Ricci :

Alvast heel veel plezier voor jullie allemaal! Echt heel bijzonder. En ik blijf het volgen!

• 10 April 2015 - 10:07

Jan Scholten:

Herman , wat bijzonder om dit met je dochters te doen. Veel plezier gewenst samen, ook namens Jenny

• 24 April 2015 - 10:06

Cindy Ter Riet:

Herman, ik wens je samen met je dochters een geweldige, onvergetelijke en hele bijzondere reis toe met natuurlijk veel veilige kilometers!

Geniet samen, wat wel gaat lukken als ik de foto's zo bekijk!

Groet, Cindy

• 08 Mei 2015 - 20:22

Gerry De Leeuw:

Dag Herman, Jorike, René en Wencke
    Mijn mannen heb ik net naar de trein richting Schiphol gebracht.
    Voor jullie volgende week, een fantastische trip!
    En net als mijn mannen, veilig thuis komen!
    Geniet met z'n vieren.
    Maar daar tweifel ik niet aan.
    Groetjes vanaf de Bergleidingweg.

• 08 Mei 2015 - 23:07

Walter:

Heel veel genieten samen! Op de motor en vooral ook de momenten na een dag rijden. Wie weet kruisen onze paden nog.

PS. Hou Herman's Helmet goed in de gaten :)

• 10 Mei 2015 - 22:42

Elly Groeneveld :

Beste Herman ,Heel veel plezier met jullie reis geniet er van met je kanjers
    Groetjes Elly

• 11 Mei 2015 - 12:29

Marieke De Wit:

Lieve allemaal,

eindelijk is het bijna zover! Nog 3 dagen en dan vertrekken jullie.......Geniet met en van elkaar tijdens deze bijzondere reis!

Liefs Marieke

• 11 Mei 2015 - 23:15

Iris Keuken:

Ontzettend gaaf!!!! Heel veel plezier gewenst!!! Onwijs genieten!!!

• 13 Mei 2015 - 15:09

Gert Kerkhof:

Hallo Herman, wat een geweldig plan om samen met de "Ladies of Harley" deze trip te gaan maken (nb mooi dat je alsnog 4 Harleys hebt gehuurd!). Heel veel plezier samen met je dochters. Groetjes, Gert.

• 13 Mei 2015 - 16:56

Twin-performance:

heel veel plezier samen .
    en veel km s.
    we volgen jullie
    groetjes uut Ommen

• 16 Mei 2015 - 10:49

Bert Postma:

Dag Hermen, Jorike, Rene en Wencke,

Goede reis gehad naar Las Vegas? Misschien nog een gokje gewaagd? En nu op weg! Toch wel heel bijzonder. Vader en drie dochters op de motor!!! Om nooit te vergeten!

Geniet ervan.

Hartelijke groet,