Freedom - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Herman Avest - WaarBenJij.nu Freedom - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Herman Avest - WaarBenJij.nu

Freedom

Door: Wencke ter Avest

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 Mei 2015 | Verenigde Staten, Kayenta

We begonnen onze dag in Hanksville met een Amerikaan die ons zijn hero’s noemde. Hij vroeg; “How does it feel to ride a Harley in this beautiful country?” Renee wist dit met één woord perfect te omschrijven. Freedom. De eenzaamheid, het geronk van de motor en de wind die raast, laten je je compleet vrij voelen.
Vandaag vertrokken we via Mexican Hat en Monument Valley naar Kayenta. De weg er naartoe was zo gaaf. Steeds verschillende kleuren en andere rotspartijen en na elke bocht is het weer afwachten welke spectaculaire beelden er volgen.
De lucht was vandaag erg dreigend. Op afstand zagen we het regenen en dat was precies in de richting waar wij heen moesten. Uit voorzorg hebben we ons regenpak aangetrokken. Maar het geluk was, net zoals tijdens de rest van de vakantie, aan onze zijde. De weg ontweek de buien precies en dus kwamen we droog aan bij Mexican Hat. Onze weg vervolgde zich na de lunch richting Goosenecks en Monument Valley.
Bij Monument Valley hebben we een heuse fotoshoot gehouden. Het adembenemende uitzicht laat zich perfect lenen voor prachtige foto’s. Ook heeft pa weer super mooie opnames van ons gemaakt. Zonder helm, want dat is het ultieme gevoel van Freedom.
Onze eind bestemming was vandaag Kayenta. Dit blijkt een Indianen reservaat. Nergens in de omgeving binnen 100 mijl is alcohol te verkrijgen. Dus dat wordt een rustig avondje!

• 20 Mei 2015 - 07:51

Marieke:

Jullie zijn mijn helden! En ach.....een avond zonder bier en wijn in zo'n omgeving.....Daar word je al dronken en rozig van!

• 20 Mei 2015 - 08:29

Harald:

Tja dat gevoel dat je tussen de buien door rijd is zo herkenbaar!
    Geweldig om te lezen, hoe ga je dit uitleggen thuis! Moet je meemaken, hoop dat jullie nog een aantal mooie dagen meemaken! Groeten vanuit furnace creek!

• 20 Mei 2015 - 09:11

TB Travel:

Schitterend! Wat een ervaringen! Ook wij vanuit Haaksbergen lezen mee. Uniek om dit avontuur gezamenlijk te beleven. Have fun! Hartelijke groeten Team TB Travel / EagleRider Holland

• 20 Mei 2015 - 11:59

Gerry:

Super Herman en dochters!!!
    Hoe vaak je er ook komt, het blijft fantastisch!!!
    Mooie dagen en veilige terugreis!

• 20 Mei 2015 - 12:42

Marian :

Mooi stukje en hele mooie foto's! Stiekem toch een beetje jaloers.

• 20 Mei 2015 - 12:48

Evert:

Ziet er weer geweldig uit. Heerlijk genieten Herman met je dames. Nog veel plezier.
    Groeten Evert

• 20 Mei 2015 - 13:00

Bennie Twin-Performance Ommen:

Hallo Herman en stoere meiden echt , super wat jullie doen. Als jullie pech Krijgen Dan stuur ik onmiddelijk onze hulp stoot troepen . Heb veel fun. En Ride Free. Gr uit Ommen.

• 20 Mei 2015 - 19:04

Big A:

Toppers
    wat blif het toch faaaaaantaaastisch.
    Echt geen woorden voor. Prachtig
    Vôlle wille nog saam. Ik zie je zondag Herman.
    Greetings from Hellthorn

• 20 Mei 2015 - 19:10

Hennie En Rite Kerkdijk:

Geweldig, wat een reis en super ervaringen. Geniet van de mooie mijlen en keep the rubber on the road.
    We zijn benieuwd naar de prachtige film van deze unieke reis!!!!☺☺☺