Finally on tour - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Herman Avest - WaarBenJij.nu Finally on tour - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Herman Avest - WaarBenJij.nu

Finally on tour

Door: Herman ter Avest

Blijf op de hoogte en volg Herman

16 Mei 2015 | Nederland, Nijverdal

Het is nu toch eindelijk zover. Na meer dan een jaar plannen en voorpret hebben we vanmorgen de vier Harley’s bij Eaglerider Las Vegas in ontvangst genomen. Omdat Wencke, de jongste van het stel, niet al te groot is uitgevallen rijdt zij op een Harley Sportster 1200 cc. Een prachtige motor overigens. Jorike, Renee en ik rijden op een Harley Heritage 1450 cc. Omdat het de komende twee dagen slecht weer is ten oosten en zuiden van Las Vegas, zijn wij naar het noorden richting Death Valley vertrokken. Daarmee is onze oorspronkelijke route volledig om zeep geholpen. Gelukkig hadden we nog geen enkel hotel geboekt hetgeen ons volledige vrijheid verschaft. Het begon vanmorgen wat fris maar het was droog. Toen we Death Valley binnenreden bij Shoshone steeg de temperatuur boven de 30 graden. Hier zijn we voor gekomen, rijden door een fenomenaal landschap in heerlijke temperaturen. Death Valley is echt fantastisch en de meiden zijn hier nog niet eerder geweest. Bij Bad Water het laagste punt in de states kwamen wij als Bad Asses helemaal tot ons recht. Gelukkig konden we twee kamers boeken in Furnace Creek, een oase midden in the dessert. De Harley’s doen het prima en voor de kleine tank van de Sportster hebben we een jerrycan gekocht voor 8 liter benzine. Past precies in de motortas. De eerste dag zit erop . Gisteravond zijn we natuurlijk wezen stappen op de strip. In the Venetian hebben we alvast een deel van onze vakantie terugverdiend aan de blackjack tafel. Geen kunst met een professional aan je zijde. Jorike is namelijk table manager bij Holland Casino in Venlo. In Nederland mag ze niet spelen maar hier natuurlijk wel. Hebben wij mazzel. Morgen gaan we met een grote boog om het slechte weer heen richting Bryce Canyon. Wordt vervolgd.

• 16 Mei 2015 - 16:24

Rick:

Wat een super gaaf begin alweer. Geniet samen met volle teugen van de rest van jullie reis.

• 16 Mei 2015 - 16:39

Freek:

Een fantastische reis zeg! Wat n bofferds jullie 4 bandidos! ;-) Weer lekker genieten vandaag richting Bryce Canyon. Pas goed op elkaar. Doei.

• 16 Mei 2015 - 16:42

Annelies:

WAUW! Leuk verslag, mooie foto's! Toch vervelend dat je helemaal naar de andere kant van de wereld moet om wat centen te verdienen in het casino

• 16 Mei 2015 - 16:49

Harald:

Gave foto's! Ben benieuwd naar de rest van het avontuur!
    Save trip!

Gr.

• 16 Mei 2015 - 17:01

Jan Hekman:

Prachtig verhaal rij in gedachten mee. Meiden passen jullie wel een beetje op Pa hij ziet er een beetje moe uit in de Harley shop.
    Groet van het t' Hexel.
    Rineke en Jan

• 16 Mei 2015 - 18:53

Big A:

Tof man (en vrouwen natuurlijk)
    Ik zie weer prachtige (en herkenbare) plaatjes
    Top rit, jullie hebben beter weer dan The Lions, die hadden veel regen
    Greetings from Hellthorn

• 16 Mei 2015 - 18:57

Cor Kolthof:

Herman echt wel een prima start, Death Valley staat ook nog op ons verlanglijstje.
    Fijne tijd verder met elkaar.
    Hoe is de sterrenhemel daar?
    Groeten Cor

• 16 Mei 2015 - 19:12

Laura:

Gaaf om te lezen en natuurlijk fantastisch foto's!! Om jaloers van te worden! Geniet met zn allen!

• 16 Mei 2015 - 20:17

Heidi:

Veel reisplezier samen, we weten nu precies wat jullie meemaken. Ons rondje ging fantastisch dankzij jouw perfecte planning Herman, waarvoor dank! Wij vliegen straks naar huis! Groetjes van de Nahuizen

• 17 Mei 2015 - 08:17

Marieke:

Wat een reis en wat een avontuur! Hier worden zoveel mooie herinneringen gemaakt! Geniet met elkaar en van alles wat jullie krijgen voorgeschoteld....Want Herman is volgens mij de perfecte reisleider! ☺ En natuurlijk een fantastische vader, dat jullie dit met elkaar mogen beleven! Liefs Marieke

• 17 Mei 2015 - 17:08

Gerry:

Dag Herman en dochters.
    In elk geval een mooi begin zo te zien op de foto's.
    Een prachtige bijzondere rit gewenst met elkaar.
    Mijn mannen genieten enorm ondanks dat er wel eens een bui valt.
    Dat kan ze de pret natuurlijk niet drukken!!!
    Groetjes vanaf de Bergleidingweg.